FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag håller på med en webbutik , jag började mäta för ca 15 dagar sedan... Igår nådde den rekord på hela 94 besökare.. Den mesta trafiken leveras av google.se, är detta bra eller dåligt? Domänen är ganska ny.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Vad är bra eller dåligt? Att du får all din trafik från Google eller att du nått 94 besökare?
Resultat i en webbutik ser man på antalet avslut och inte antalet besökare. Du får vara lite tydligare i din fråga, det du skrivit säger ingenting. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det beror troligen på att de har Google som startsida, startar webbläsaren och skriver domänen. Lite enkel statistik från vår sajt förra veckan: Företagsnamnet ca 1000 träffar domänet ca 250 träffar bästa sökord ca 100 träffar, och då kommer vi ändå först på det sökordet. Dock är det på svenska. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
förvänta sig resultat? Av vad? Du nämner inte webadress eller åtgärder, bara att du börjat mäta.
Seo tar tid och man måste låta det ta tid. Även om internet är snabbt så får man inte vara för snabb med seo. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kan förnärvande inte mäta avslut, då butiken inte öppnad, utan är utlagd bara för att bli ordentligt indexerad av sökmotornerna. Jag tycker 94 besökare om dagen är lite magert från google, men det kommer väl mer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||