FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
Hej
Skulle vara roligt om alla kunde skriva i en tråd vad man har att erbjuda i sitt företag. Det skulle kunna leda till att man lättare kan knyta kontakter på detta forum, och köpa och nytta varandras tjänster. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Varför börjar du inte med att betätta själv?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Äh vad f*n bara att svara ju ;-)
Hemsidor. Kompletta IT-lösningar för små företag. Service och reparation av datorer, Hembesök (Privatpersoner) Fungerar klockrent |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mitt företag utvecklar och driver hemsidor i egen regi.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt företag utvecklar och driver hemsidor i egen regi.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Intressant information! Ännu bättre vore det om alla fyllde i sin profil med vilka tjänster man erbjuder, om man nu erbjuder några tjänster vill säga.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Strider inte den här tråden mot vilkoren om egenreklam?
Om inte så kan jag tala om vad mitt företag sysslar med. Vi gör beställningsjobb för små företag som delvis innebär specialanpassningar för olika webbapplikationer. Vi handahåller även tjänster som dokumenthantering och inom kort även kundrelationshanteri och säljstöd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
serverhosting & webbhotell i Linköping
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Min, nästan vilande, enskilda firma utvecklar och driver hemsidor i egen regi. Rent formellt erbjuds också uppdragsprogrammering.
AB Sajthotellet Sverige, som jag grundat, deläger och jobbar i, driver webbhotell, domänregistrering, serverhosting, backuptjänster etc
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|