FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Med anledning av tråden "era sämsta domäner" så skapar jag nu en ny för de bästa ni har.
Själv tycker jag det vore roligt om ni kunde dela med er av de domäner ni är mest glada att ni äger, eller har ägt. Det finns ju en tråd där vi alla skryter om höga säljbelopp, men vi borser delvis från den och berättar om den domän vi är glada över att ha. Jag bidar då själv iaf med obl.se som såldes när svenska basketligan bytte namn till Obol Baskes League. Finns nu inte kvar med det sk*ter väl jag i nu ![]() En annan domän eller snarare ett namn var en av mina gamla "babesidor" som jag hade i början av 90-talet. En helt galet värdelös hemsida med namnet Smiley dads pic gallery (med samma namn i domänen). Det kändes som 1000% klickade på den länken i alla toplistor och andra spamsidor på den tiden. Fick tusentals besökare varje dag inom en vecka. Har aldrig lyckats återskapa något liknande. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Dan.se är den jag tycker mest om.
Speciellt då jag fick den genom 2 IIS överklagningar och ett NÖD-beslut. http://www.iis.se/pdf/DAN.SE.pdf |
|||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
är helnöjd med modeller.se :-)
En "universell" domän till allt från bilar till mobiler men just nu är där det som man först tänker på.. |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker jag har ganska många bra, här är några som jag kan tänkas sälja som är "bra".. resten är hemligt
![]() Etiopien.net Nederlanderna.net Maldiverna.net NyaZeeland.net Rumanien.net SEYCHELLERNA.net storbritannien.net sydkorea.net nederländerna.net ankara.nu göteborgbostad.se göteborgbostadsrätt.se göteborghyresrätt.se husleverantör.se hyresrättgöteborg.se möhippor.se male.nu malmöbostadsrätt.se miljögas.se malmöhyresrätt.se stockholmbostadsrätt.se stockholmhyresrätt.se zagreb.nu Domänen jag personligen gillar mest är väl kingofpages.com ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag har inga "bra" men ett par hyffsade snabb registreringar jag gjort senaste året är väl; "resbilder.se" och avsnitt.se.. "brapris.eu" är hyffsad med.
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Några som jag är nöjd med:
atlas.se timmerhus.se bryggerier.se finansguiden.se kakla.se spisar.se |
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kul att höra om vad just ni tycker är bra. Premiumdomäner är ju självklart olika värda för alla. En domän är värd vad någon betalar för den som ni alla vet.
EDIT: Stavfel på en fredagkväll hör till...Finns säkert fler jag missat. bla bla.. |
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mina favoriter:
BoPunken.se Asien.se Kungen.nu (tog den samma minut som den gick ut) Är dessutom rätt glad att jag lyckats samla ihop förstahandskontrakt/forstahandskontrakt(.se/.com) |
|||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
En klassiker!
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
phanatic.net är den jag är mest glad över. Jag vet inte vad jag ska ha där men jag har haft den sedan 2001 och jag tycker verkligen om den.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|