FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
Har du nåt konto på facebook?.
Jag har det, och kan man framstå som antingen mer asocial eller narcissistisk än med att ha ett konto där?! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej jag är inte medlem, ser ingen anledning till att bli det då jag pratar med dom jag känner via MSN.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ej medlem där, jag har inte heller sett varför jag skulle skapa ett konto där mer än i syfte att kolla hur sajten funkar kanske.
Edit: stavfel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
OnT: Nä, inget konto, inget intresse för den delen heller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fördelar med facebook är att det är extremt lätt att hitta gamla polare eller annat folk man inte känner så väl. Facebook är uppbyggt på äns fullständiga namn till skillnad från alla andra community där man anger ett nickname. Jag har faktiskt hittat rätt många gamla kompisar jag inte haft någon kontakt med de senaste åren, vilket är rätt skoj.
Sen är det bra med utrymme och enkelt att lägga upp hela album, så man kan enkelt och smidigt se allas bilder, nya bilder, etc... Dock extremt många funktioner som tar lång tid att sätta sig in i... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Skaffade konto där för tre veckor sedan, en kompis har tjatat om det i månader så till slut vek jag ner mig :-)
Tycker det är kul att kunna leta efter gamla polare och gamla kärlekar ;-) Annars använder jag det inte så mkt, inte för tillfället iaf. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
det är klart man har konto på facebook!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Facebook är riktigt riktigt nice faktiskt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Klart man har ett konto. Enklaste sättet att hålla koll på folk man känner.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|