FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Nu säljer jag en Dell SC1425, rack-server Specifikation: Xeon 2,8 GHz/1M 1 GB DDR2 2x 80 GB SATA HD Next Business Day till och med 2008-06 (t.ex.går något sönder kommer Dells servicetekniker och byter direkt dagen efter) Pris: 6000 kr (Nypris: 12000 kr) F-skattsedel finns. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Man kan köpa en lika bra dator för 4000 ny om man köper delarna löst.. :S
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
![]() Lite onödig kommentering va? Servrar kostar en slant.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om du plockar ihop motsvarande delar från webhallen lär du varken få ett rackchassie eller nån NBDY-service. Jag tycker priset är helt ok.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nej.. Wimpey har rätt.. en dator med den prestandan får du tag i för fyra lakan.. men..
en server är en dator - men en dator är inte alltid en server |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske onödigt att starta en ny tråd:
http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...&hl=sc1425&s=wn Köpte en "liknande" på eBay från England för mkt bättre pris, men eBay är eBay, inte alltid man får det som annonseras ut ![]() http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...&hl=sc1425&s=wn Låt killen sälja den för det priset han vill. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kan även säga att innan Dell slutade sälja den modellen kunnde man få den för 5k
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Glömde skriva att den är såld... vilket den är förstås - med tanke på vilket kanonpris jag annonserade den för
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Undrar vem som vart blåst på denna server...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var din polare tror jag
![]() Nej, skämt åsido... en bra affär är en nöjd säljare och en nöjd köpare. Detta var en bra affär... de fick den. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|