FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Som en del i arbetet att bibehålla kvalitén på WN gör vi hela tiden förändringar, nu är det dags för ytterligare en.
Vi kommer att lägga större vikt på hur anonym medlemmen valt att vara när vi modererar inlägg, personliga åsikter från anonyma medlemmar kommer inte värderas lika högt som en medlem som valt att inte dölja sitt namn eller eventuellt företag, i de situationer som ett inlägg modereras av en moderator. För att föregå med gott exempel har många valt att byta nickname till förnamn/efternamn/ eller företagsnamn redan. Thomas För er som önskar byta nickname till ett som följer de nya rekommendationerna så kan man göra detta genom att kolla om ens nicknamn är ledigt, är det upptaget men den som har användarnamnet inte fyllt i uppgifterna enligt gällande regler och postat mindre än 3 inlägg så kan möjliheten finnas att byta till detta nickname ändå, genom att kontakta en av dessa administratörer: Jens, Mats & Thomas.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det låter mycket bra. Tyvärr var Marcus (rätt ifylld) upptaget, men annars hade jag gärna bytt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Marcus Efternamn Företagsnamn Och möjligen Domänamn utan tld (om man äger .se .com & .nu eller de/den som saknas är oregistrerad vid namnbytet.) Är ju alternativ. Thomas
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hoppas bara att det inte leder till misstag pga av ihopblandningar mellan namn som är förvillilande lika, t.ex. om några personer kallar sig Niklas/Nicklas/Niclas osv..
Vi verkar ju inte vara några som heter Marcus heller. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det låter bra det här, att allt fler kommer att framträda med sitt riktiga namn. Jag har använt mitt riktiga förnamn från början och inte kännt behov av något annat i ett så här seriöst forum som WN är. Naturligtvis blir det problem för en del som heter lika, man kan ju t.o.m. ha samma efternamn, men det löser sig säkert med initialer eller företagsnamn m.m.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
.... jag är nog trög?......... Var ändrar man nicknames?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Eftersom jag heter Peter-Heinrich-Alexander som trippelnamn,
så tycker jag att jag fortsätter heta alex5394 av praktiska skäl. Hoppas wn tycker lika och att nicket alex5394 inte anses oseriöst? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|