FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För ca två veckor sedan gick www.lustfynd.se live (varning(?): siten är en prisjämförelse-site av intimprodukter så det finns lite halvnaket i kategorierna/sökningarna).
Vore intressant med lite feedback på design, SEO och allmänt på användarvänligheten. Tack på förhand! / d |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt snygg faktiskt, skönt första intryck
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är inte mycket för sexwebshoppar och leksaker, men jag måste medge att jag gillar sidan skarpt. Mycket bra och vettig design!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Riktigt snyggt. Det enda jag störde mig på var de här gråa "boxarna" bredvid kategorierna på startsidan. Kändes inte helt rätt.
Annars var jag väldigt imponerad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ztream, tack!
vi har lite tankar på att slänga in några ikoner där istället, då föreställande något som representerar kategorin. men.. vi är delade. jag gillar de gråa boxarna (call me crazy!) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
grym idé och snygg sajt!
Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Dom där gråa rutorna är inte så vackra faktiskt ... Annars är det ju en kanonsida! Lycka till.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Instämmer i de gråa rutorna - stilrena kategoribilder hade varit lämpligt.
För övrigt stör jag mig lite på det engelska "GO!" i submit-knappen vid sökfältet. Varför engelska där helt plötsligt!? Känns lite ologiskt. I övrigt snyggt, rent, skönt och lättnavigerat! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ser skapligt bra ut.
Jag hade bytt loggan: http://www.lustfynd.se/images/site/flower_big.gif Och dem gråa rutorna till något som passar in på rubrikerna tex DVD så tar du något som har med en dvd att göra istället som icon. Sökrutan kan man göra finare i bordern. Annars ser det väl bra ut sidan är simpel så finns inte så mycket igentligen att lägga till. Lycka till med allt! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|