FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har fått i uppgift att se över en organisations hemsida och emailsystem. Vi har ett system i drift idag men är inte helt nöjda med det samtidigt som det kostar oss en del pengar och vi skulle därför vilja se över möjligheterna att byta leverantör.
Sidan är i sig ganska enkel med en rad statiska sidor, en kalenderfunktion och ett nyhetskript men fler funktioner kan tänkas tillkomma. Till det kommer också en mailserver, tillhörande webbgränssnitt och ett skript för mailutskick. Sidan finns ju redan idag och vi är i stort nöjda med funktinerna även om den skulle kunna få en liten redesign så det handlar mest om "överförande" till ett annat cms och drift. Information om uppgiften: *Koda och ev. designa en hemsida (gärna med ett befintligt (opensoure)cms) *Hosta sidan *Drifta en mailserver och tillhörande webbgränsnitt. *Ett mailutskickskript *Ev. konsulttjänser främst kring email och webb. *Ev. hosting av flera sidor för organisationens olika delar. Det är viktigt för oss att ni är etablerade och finns i Göteborg då vi gärna ser en lång och god kontakt med er. Det är också viktigt att vi får stor frihet att "mixtra" själva men har tillgång till er på timbasis när så skulle behövas. Har ni bred IT-kompetens inom företaget så är det ett plus då andra konsulationsärenden inom IT kan komma på tal. Känner ni att ni skulle kunna passa in på beskrivningen så tveka inte att kontakta mig. I ett första skeede är jag mest intresserad av lite information om företaget (antal medarbetare, hur länge ni funnits etc.) samt en idé om vilken lösning ni hade tänkt er för CMS:et, hostingen och mailservern. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|