FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Wn!
Jag har under några månaders tid försökt att få en utbetalning från Zanox där jag har några tusenlappar liggandes. Men jag förstår inte varför jag inte får någon utbetalning. Det står så här: "Transactions overview Om din förtjänst är större än det lägsta utbetalningsbeloppet som du själv har fastställt, frisläpps utbetalningen alltid i början av en månad i form av ett tillgodohavande. För att ett tillgodohavande ska kunna överföras måste det frisläppas. För att göra det använder du länken ”Frisläppa” och spara frisläppningen av tillgodohavandet på följande sida. Sedan kan du titta på tillgodohavandeuppgifterna från ”Visa” och på så sätt bland annat se vilket datum din överföring genomförs. Här kan du även titta på äldre tillgodohavanden. Ett tillgodohavande med statusen ”Överföra utbetalning till nästkommande månad” frisläpptes inte i tid och accepterades därför inte och kommer att skapas på nytt med följande tillgodohavande." Problemet är att jag inte har någon länk med "Frisläppa"? Jag har ställt in ett fungerande payment-konto för utbetalning och har en bra bit över minimumkravet. Jag har självklart försökt att nå Zanox men inte fått något svar, så tänkte bara höra om någon här haft något liknande problem? Ha de fint! |
||
![]() |
![]() |
|
|