FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag ska försöka sälja min .se domän (se signatur om du är nyfiken :P), så jag skulle behöva tips på bra hemsidor där man handlar med domännamn.
Det ska helst vara stora sidor där många svenskar och svenska företag letar. Jag har läst några andra trådar här på WN och där tipsades det om: dnforum.com, namepros.com och sedo.se - Så om det är någon som har testat att sälja en .se domän på någon av dom sidorna så skriv gärna din erfarenhet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag såg att en med domain8.se i sin profil var inne i tråden så jag ska kolla där också
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
missdomain.com ska jag också ta en titt på. Ingen som har några andra bra sidor?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du kan även sälja här på wn.se.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Obs! Minst 6 månaders historik krävs.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej, snart kommer du få se en värdelös domän som varit reggad i åtta månader, fast med tillhörande historik så klart.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Möjligen kommer vi ta bort möjligheten att lista IDN domäner utan tillhörande "icke IDN". Men vi får se om det uppstår några problem. Mej veteligen har sveriges största icke privata domän-försäljning av en .se skett via WN så det är inte bara dåliga domäner. Ibland kommer det bra domäner också. Jag tror vi kommer få se fler premium domäner byta ägare närmaste åren för det känns som det är lite nu som tåget går.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
wn
blocket sedo domain8 Finns säkert fler |
||
![]() |
![]() |