FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Då vi är få anställda på företaget och många tillfälligt inhyrda konsulter placerade på olika platser och har olika arbetstider behöver jag ett system som kan hålla reda på uppgifter, mindre projekt, tid, anteckningar samt wiki och dokumenthantering för företagets dokument.
Jag skulle gärna vilja att systemet var Open Source men jag har inget emot att betala för det. Jag menar då att det är enklare att få en företagsanpassad lösning med en OS lösning men känner att funktionen är mycket viktigare än priset om jag kan säga så. Hur gör ni andra för att dela dokument, uppgifter, tidrapportering m.m. mellan anställda och när ni tar in konsulter? Mina krav är något i stil med: - Dokumenthantering (ladda upp och ladda ner mappar och filer) - Wiki för olika saker på företaget - Enkel tidrapportering där tid samt fri text kan skrivas in o Enkel rapport per dag, per person - Anteckningar, dela eller privat - Uppgifter, dela eller privat, alternativ kategoriserat i projekt Det är viktigt att man inte behöver knyta dokument, wiki, tid, uppgifter och anteckningar mot ett projekt utan att man även kan göra det fristående. Har ni några klockrena förslag? Skulle verkligen uppskattas. Reklam mottages gärna ![]() Tack! |
||
![]() |
![]() |
|
|