FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är ett sånt skönt program med så sköna personer, eller vad tycker ni ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tittar faktiskt aldrig på det. Jag tittiade på typ 3min av slutet förra gången. När dom kastade mat eller nåt sånt. Fast enligt mig så är det ungefär som med jackass alla gör det och själv har jag börjat tröttna på sådana program nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jo, men då vet du inte ens vad det handlar om.
Hehe, se ett program istället för ett klipp som verkar ha givit dig helt fel bild av programet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag tycker de är rätt fjantiga o barnsliga.
Men idag så såg jag det gärna då det var Robert Englund med. Fler avsnitt kommer jag dock inte att se. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jovisst de är barnsliga, men jag tycker de verkligen gör bra intevjuer osv. Det är helt enkelt ett super program.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker iofs att en del liknande program som detta kan gå till överdritf, dock lyckas dem för det mesta att få fram ett program som är sevärt. T.ex. förra gången var det ju kul att se en "såpass näst intill gammal gubbe" vara så aktiv o hitta på jävelskap på ett lagom sätt.
Dock tröttnade jag/tyckte det gick till överdrifft nu sist, när den stackars lilla flickan blev utsat för en massa skumheter.... men men ställer man upp i vissa program får man väl eg. skylla sig själv, samt ser man på vissa program så får man väl förvänta sig ett visst innehåll med... Summa sumarum, det är bra/kul/trevligt att man får uttrycka vad man tycker ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det jag gillar mest är att man får en ordentlig insyn hos de här kändisarna ;D
Fast man vet ju inte hur mkt de spelar, men det känns mer äkta än vanligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
High Chaparall rockar!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Håller med! Men förra avsnittet var verkligen det sämsta hittills...
Det bästa var dock hos Fabio........och motorcykeln!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Helt klart humor på hög nivå, går inte att jämföra med jackass etc på någon nivå B)
![]() |
Svara |
|
|