Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Pins.nu

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-03-30, 16:55 #1
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Ber väl om ursäkt på förhand för den luddiga titeln, hoppas admin inte har något emot det.. men jag saknar en "värderingsavdelning" på wn, kanske inte är så intressant för alla men för sånna som mig som sitter på ett par domäner och tänkt bygga projekt på dem så är det ett bra sätt att antingen sälja eller få tummen ur och börja bygga

Hur som helst, jag kan tänka mig att sälja pins.nu till ett bra bud. Jag har ägt den i flera år och har inte bråttom alls att sälja den, har planer på att bygga en sida och kan då inte se ett bättre namn för tillverkning av pins..
Jag försöker inte få nån linkbait eller likannde för det finns inget content på sidan i dagsläget, utan detta är endast en förfrågan om intresse finns för att köpa en väldigt bra om än nischad domän.

Jag skulle vara tacksam om alla frågor och ev bud kan tas via PM men det väljer ni själv såklart, har inga hemligheter men det är mest för att slippa fylla tråden med en faq

för att inte få en massa pm om småsummor så säljer jag den inte för under xx xxx om inget drastiskt inträffar.
Frost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017