FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
![]() Jag tänkte köpa en dammsugare från Electrolux, men de hade stängt. Det är nog första gången som jag ser en webbshop med öppetider :blink: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja jävlar.. det var ngt nytt! Haha... Service minded!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu har de öppet
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror att det har med okynnes beställningar att göra. Någon som har tagit ett glas, sur på sitt ex, beställer allt möjligt på nätet...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har inte vissa communities börjat med öppettider också?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför ska butiken bestämma när jag får handla? Det finns väll ingen anledning? Det är ju knappast så att det är en kostnad att hålla öppet....
Verkar helt sjukt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
kan även vara att dom kör underhåll på natten etc..
kan även vara så.. att dom gör det för att det är en kul grej, för att få uppmärksamhet - och i så fall funkar det ju Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Konstigt att dom inte har öpper mellan 23.00-00.00. Det måste säljas mer denna timme en den mellan 02.00-03.00.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har själv funderat på detta. De beställningar som kommer in efter midnatt på helgerna slutar vid mer än 50% av fallen som retur till oss. Där är frågan om det inte vore bättre att ha stängt. Sen kan det ju vara ganska bra marknadsföring att gå ut med en pressrelease om ändrade öppettider.. Någon lär ju reagera på att en webshop ändrar sina öppettider och tar med det som en notis bara för att det är roligt..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|