FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
för er som inte redan vet om det så går det att köpa .info domäner från godaddy för 0.99 dollar ( + 22 cent )
kampanjpris har dock inte hittat någon själv som passar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tackar bockar och bugar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag köpte precis en domän, dock va det lite knöligt att ta sig igenom hela köpprocessen,
riktigt amerikanskt systrem... "buy now, 30% off" bla bla.. men i slutändan blev det 1 dollar ändå ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Har handlat typ 100 .info-domäner där.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tror att tierra.net fortfarande har info-domäner för $0.88, lite, lite billigare än $0.99.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Tycker .info verkar halvdissas av Google osv. Någon som inte håller med eller har mer kött på benen än mitt antagande? ;-)
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
tackar, bra tips.. Har försökt hitta billigare men kan nog inte göra de. 0.88$ är helt otroligt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har nu registrerat en .info för totalt 1.21$ *DOMAIN NAME includes $.22 ICANN fee per domain name per year
Inga av de koder (GoDaddy Promo Codes) jag hittade på internet verkade ge rabatt, men sak samma :P Verkade också vara en jättekomplicerad köp-process! Fick fylla i mina adressuppgifter 2 gånger och hoppa mellan 20 sidor minst! Dock så verkar det som om det ändå kommer kosta 10 dollar att förnya den om ett år, stämmer det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Det går snabbare andra gången på Godaddy.
Givetvis kommer man få betala fullpris nästa år.
![]() |
Svara |
|
|