FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Köpte ett community för ett tag sedan men har tappat intresset helt så säljer det vidare. Communityt har alla funktioner som ett community ska ha: + Medlems Profil - Profil - Gästbok - Dagbok - Foto album - m.m + Forum + Klubb system - Profil - Gästbok - Foto Album - m.m + Tema funktion + Snyggast funktion + Bikt funktion + Klotter plank + Admin system + VIP system Och mycket mycket mer.. Kolla själva på http://dev.booring.se/ Sidan kan vara seg, och nu kan få 404 sida. Detta beror inte på själva sidan utan att mitt webbhotell är fruktansvärt dåligt och inte klarar av så här stora sidor. Sidan är gjord i ASP.NET VB med MySQL som databas. Sidan säljs till högstbjudande. Bud och eventuella frågor skickas till [email protected] (helst) eller här i forumet. Då jag är i behov utav pengar så kommer inte sidan gå på vad den är värd, sidan är just nu värd runt 30 000kr. Men det är knappast vad jag vill ha för den, jag är mest intresserad utav att få iväg det. Priset just nu ligger på 500 kr. Logga in med Anv: Padchi och lösenord: timmie för test konto. Vid köp så fås all källa kod till sidan och en databas med medlemmar. Sidan har inte varit igång när jag har haft det. Jag kan även erbjuda suport om det skulle va några frågr efter köpet. Tack för mig! / Padchi |
||
![]() |
![]() |
|
|