FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nu ger jag bort en massa domännamn (IDN) förutsatt att mottagaren tänker göra nånting av domänen själv inom kort framtid och inte sälja den vidare.
Fullständig LISTA på gratis domännamn Domänerna ligger hos Loopia (mer än ett halvår kvar innan förnyelse). Om ni tar en domän får ni själva stå för ägarbytesavgiften som betalas till Loopia. Kontakta mig via timofeym snabela gmail punkt com eller PM med det namn ni är intresserade av. Jag behåller mig rättigheten att avböja att ge bort någon domän, ifall den hamnat på listan av misstag ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag skulle kunna ta djurlänkar.se och köphemsida.se. Har idéer för båda. Vad ligger överlåtelseavgiften på? Mvh, Antepante |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är nyfiken på www.kvalité.se & www.kvalitét.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Överlåtelseavgiften ligger väl på ca 200 kr/domän beroende på om man räknar med moms eller inte?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Varför är Loopias svar borta?
110 kr (inkl. moms)? kostar överlåtelsen av en domän Dock har jag inte klart för mig om det är den nuvarande ägaren eller den nya som ska betala detta. Men ni som tar domänen betalar, inte jag alltså. Antingen till mig eller till Loopia, beroende på ovanstående. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Domäner som är tagna:
båtlänkar.se bärbara.se eö.se annonsörer.se övernatta.se billigtbläck.se billigtlån.se köplinser.se hästtillbehör.se påsken.se växt.se jobbförmedling.se länkbyten.se kvalité.se kvalitét.se djurlänkar.se köphemsida.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Får man fråga varför du har så grymt många domäner och ger bort dem gratis? |
||