FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Hur som helst så har jag och dm.se nu kommit överens och skrivit ett avtal som vi båda vinner på, vid sidan av det avtalet har dm.se lovat att hans programmerare skall hjälpa mej att programmera om tv.nu för min räkning när han ändå är igång, utfallet av det kommer bli det jag velat göra med tv.nu men inte kunnat. Iom det så kommer tv.nu frångå de programspråk jag kan koda så nu är det på allvar, kosta vad det kosta vill! Ser det en kul grej och som en test på vad push sms kan ge, plus att jag gissar att jag nu kan erbjuda mina besökare en totallösning anpassad precis efter behov. Vet att många hittat hit via www.tv.nu så om ni saknar några funktioner eller har sett några smarta funktioner på nån annan site kan ni väl posta här eller maila mej. En av funktionerna kommer bli en test på om sveriges surfare är villiga att betala x antal kr för att få en site helt bannerfri, spännade! WN
![]() |
|
|