FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjena!
Jag sitter här och undrar om det må vara så att någon här inne har någon sida/projekt till övers som drar in enstaka kronor (men ej mycket) i månaden. Jag skulle uppskatta om någon vill sälja en sådan sida/domän till mig. Så, har du en domän som bara ligger där för att du är för upptagen med andra sidor, PM:a gärna mig. Betalar gärna om jag ser nån framtid i sidan, och om priset inte är allt för högt. Det viktiga är dock att den redan drar in lite pengar. Skicka gärna relevant information, såsom inkomster och trafik. Sympatiska personer välkomnas varmt! ![]() OBS! Kan gärna tänkas betala tillbaka genom att programmera/designa något om priset skulle vara för högt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske ett extremt exempel du beskrev eller? Här handlar det trots allt om hemsidor. Och är det verkligen olagligt att "betala" tillbaks med en sådan tjänst?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är olagligt att pinka på stadens gator också...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Så när jag hjälpte min syster att flytta, och hon senare hjälpte mig att flytta,
så begick vi ett brott?!!! ![]() Hur stort är det beskattningsbara värdet av att låta någon måla en vägg egentligen? Alltså, hur mycket måste jag betala i skatt? Det finns säkert en jättebra anledning till att "tjänster mot tjänster utan beskattning" är olagligt, men min första tanke är att det låter som en löjlig lag. Kan man inte kringgå det genom att GE varandra tjänster? ("Min tjänst var inte en betalning, det var en idéell uppoffring") |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Väldigt mycket finns det lagar emot. Sedan vad som utreds och hur lagen tolkas är en annan sak. Visst är det väl så att Sveriges lagar gäller utomlands? Om du kör på vänster sida av vägen i England bryter du egentligen mot lagen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
... och nu blev den här tråden väldigt OFF-TOPIC... imho...
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
hem till Sverige utan att behöva åka dit för det. |