FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kom ihåg att jag körde ett screen capture program för länge sedan som kunde fånga en bild i ett fönster även då fönsteret bara visade en liten del av bilden. Den skrollade automatiskt fönsteret för att suga ut hela bilden.
Någon som vet vad det är för freeware program jag tänker på eller som har något annat program som kan göra samma sak? MVH Andla |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag använder SnagIT 8. Vet inte exakt om det kan fånga bara en bild men det klarar av att ta vissa frames, delar av en webbsida och sedan hela webbsidan inkl scroll.
Mitt liv blev mycket lättare efter jag hittade programmet. Kommer inte ihåg om jag betalade något. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Testa FRAPS
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
snagit verkar inte vara freeware.
Angående FRAPS så kunde jag inte hitta någon information om att det går att ta hela klientarean från ett fönster som bara visar en lite bit. Milad vet du om det fungerar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Använder det här http://www.download.com/Screenshot-C...ml?tag=lst-0-1.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har provat ImageGrabber och vill varna för det eftersom programmet hade en tendens att reboota min dator mest hela tiden när det användes.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
WebShot är svårslaget och gratis:
http://www.websitescreenshots.com/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ruggigt irriterande om man ska skicka förstasidan till en K och något ändras medan man skall ta screenshots... sedan är jag riktigt kass på att få allt att stämma... Nu trycker jag bara på en knapp och 2s senare finns hela webbsidan inkl länkar nersparare. Livet blir lättare ![]() Skööönt... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|