FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
hoj..
loopia har en ruggigt smidig och enkel tjänst för flytt av domäner: http://www.loopia.se/blanketter/nicse_form/ Hur kan jag enklast och smidigast låta tillverka en likadan? Tänkte på returer för en e-butik bl.a.? Så man kan fylla i fälten utan att behöva skriva ut först... Har office 2007... förslag?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Isfåfall går det inte utan att "koda" någonting. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Njaa jag vill ha det som loopias formulär. Dvs. de öppnar en pdf fil där ruter mm finns. De fyller i de olika rutorna och därefter skrivet ut.. hänger du med? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Du kan ju använda dig av word där kunden fyller förutbestämda fält. Resterande information i dokumentet är skyddad...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Men det ställer ju krav på kundens att ha Word installerat. Jag hade inet uppskattat en sån funktion.
Att ha någon form av programvara som kan visa PDF-filer är desto vanligare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du kan göra formulär i Adobe Acrobat som därefter kan printas eller submittas/mailas som XML till dig..
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
UOTE=Sigurd,Feb 13 2007, 10:54] Men det ställer ju krav på kundens att ha Word installerat. Jag hade inet uppskattat en sån funktion.
Att ha någon form av programvara som kan visa PDF-filer är desto vanligare. [/QUOTE] Sant.. Varför inte göra ett html-formulär kanske? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Adobe designer 7.0!
Där kan du skapa sådant utan att nästan lyfta ett finger! om jag fattade dig rätt! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|