FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har försökt komma åt sj.se en stund nu... i firefox orkar knappt halva sidan laddas, medan IE inte alls pallar med att få fram nåt... har varit så en stund nu... antar att det är likadant för er, annars får nån av er boka biljetten till mig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Misstänkte att en tråd här skulle vara botemedlet, wn har positiv effekt på det mesta
![]() sj.se seeeeeeegt i en kvart... skriver här... två minuter senare så rasslar sidan till igen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
SJ's sida brukar vara snabb men deras priserna ändras ju snabbare upp & ner än kurserna på börsen.
SJ's sida är ingenting mot SAS's sida som är den mest krånglande jag vet, dom har försökt fått ordning på deras sida i flera år nu men fortfarande fungerar det dåligt. Suttit i kundtjänst x antal gånger för att deras sida inte fungerar, allt är det någon bug. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Att SJs priser ändras, precis som SAS och en mängd andra bolag som säljer saker där det finns en begränsad mängd är inget märkligt. Det kallas Yield managment och handlar i grova drag om att förutse antalet bokning och anpassa priset för att få maximal beläggning i tex ett tåg.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon sida jag kan irritera mig på hårt ibland är sf.se vissa helger då man vill gå på bio så är den tvärseg eller död
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Guest
|
En orsak kan ju vara att det är väl många som går in för att se trafikinfo nu när det är massa inställda tåg p.g.a Per.
|
||
![]() |
Svara |
|
|