Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Feedback på filarkiv

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-01-16, 20:26 #1
Spindels avatar
Spindel Spindel är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Mar 2004
Spindels avatar

Behöver feedback på Goplays filarkiv då hela sidan ska göras om både kod- och designmässigt. Jag behöver således inte någon kritik på nuvarande design – den kommer att göras om rejält.

Så det jag vill ha är både tips på befintliga filarkiv som du anser är bra samt funktioner du tror skulle kunna vara användbart på Goplay. Något som kommer att finnas är en ”Orienteringshjälp”, alltså i stil med ”Du är här: Goplay / Filarkiv / Counter-Strike / Filmer / Filens namn". Sedan funderar jag lite på om man ska kunna kommentera filer, vad tror ni om det?

Just nu behöver man ju även vara inloggad för att kunna ladda ner filer. Funderar lite på att göra så att man kan ladda ner utan att vara inloggad, fast då med en begränsad hastighet (typ 0,5Mbit eller liknande). Sedan skapa en nivå för inloggade medlemmar och en för VIP-medlemmar. Eller ska jag strunta i detta och istället ha filarkivet endast för inloggade medlemmar med kösystem?

Som sagt, kom med tips och förslag. Det uppskattas otroligt mycket!

http://goplay.se/filarkiv
Spindel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-01-16, 20:41 #2
ArreliuS ArreliuS är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2004
ArreliuS ArreliuS är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2004
Tycker att fragbite har ett helt ok filarkiv, allting är uppsorterat snyggt och det är luftigt mellan länkarna. Man får ju dessutom lite info om hur populär en viss fil är och när den laddades upp.

Om man ska få kommentera eller inte är ju en världslig sak men jag tycker att man iaf borde kunna betygsätta filerna, eller iaf när det kommer till filmer. Blir nog en aning dumt om man ska betygsätta patchar och sådant
ArreliuS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-01-16, 20:53 #3
Spindels avatar

Spindels avatar

Citat:
Ursprungligen postat av ArreliuS
Tycker att fragbite har ett helt ok filarkiv, allting är uppsorterat snyggt och det är luftigt mellan länkarna. Man får ju dessutom lite info om hur populär en viss fil är och när den laddades upp.
Det har du rätt i. Gillar för övrigt att man ser betyget där alla filer listas, och inte bara när man är inne på själva filen. Det får jag allt fixa på Goplay Detsamma med filens ålder. Sånt borde man få reda på innan man går in på själva filens profil. Har själv använt Fragbites filarkiv flertalet gånger men aldrig tänkt i de banorna - Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av ArreliuS
Om man ska få kommentera eller inte är ju en världslig sak men jag tycker att man iaf borde kunna betygsätta filerna, eller iaf när det kommer till filmer. Blir nog en aning dumt om man ska betygsätta patchar och sådant
Fast visst har det kommit ut patchar som har varit sisådär? Minns en BF2-patch jag fick oerhörda problem med att ens installera
Spindel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017