FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Behöver feedback på Goplays filarkiv då hela sidan ska göras om både kod- och designmässigt. Jag behöver således inte någon kritik på nuvarande design – den kommer att göras om rejält.
Så det jag vill ha är både tips på befintliga filarkiv som du anser är bra samt funktioner du tror skulle kunna vara användbart på Goplay. Något som kommer att finnas är en ”Orienteringshjälp”, alltså i stil med ”Du är här: Goplay / Filarkiv / Counter-Strike / Filmer / Filens namn". Sedan funderar jag lite på om man ska kunna kommentera filer, vad tror ni om det? Just nu behöver man ju även vara inloggad för att kunna ladda ner filer. Funderar lite på att göra så att man kan ladda ner utan att vara inloggad, fast då med en begränsad hastighet (typ 0,5Mbit eller liknande). Sedan skapa en nivå för inloggade medlemmar och en för VIP-medlemmar. Eller ska jag strunta i detta och istället ha filarkivet endast för inloggade medlemmar med kösystem? Som sagt, kom med tips och förslag. Det uppskattas otroligt mycket! http://goplay.se/filarkiv |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker att fragbite har ett helt ok filarkiv, allting är uppsorterat snyggt och det är luftigt mellan länkarna. Man får ju dessutom lite info om hur populär en viss fil är och när den laddades upp.
Om man ska få kommentera eller inte är ju en världslig sak men jag tycker att man iaf borde kunna betygsätta filerna, eller iaf när det kommer till filmer. Blir nog en aning dumt om man ska betygsätta patchar och sådant ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Citat:
![]() |