FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Vad tycker ni om www.roliga-katter.se ? Designen? Innehållet? På "bilder" sidan så är det 100 bilder sammanlagt... Är det för olidligt att ha så? Dom flesta har väl bredband idag? Sidan är gjord i Joomla. Kom gärna med ideer på förbättringar och vad man kan ha på hemsidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Förstår inte meningen med att använda Joomla på väldigt enkla siter. Varför inte bara html/php + css på sådane anklare sidor, som inte behöver uppdateras ofta?
100 bilder var aningen för mycket, dela upp på fler sidor iställer, tycker jag. Min IE 7 höll på att hänga sig konstigt nog. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sitter med en riktigt bra lina och med IE. Din bildsida blir jätteseg. Med modem tröttnar förmodligen de flesta. Dela upp bilderna - kanske tio per sida.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
hehe, roliga bilder!
![]() Men designen tyckte jag kändes lite tråkig på något sätt, alltså menyn & logon bla. Färgkombinationerna tyckte jag var lite jobbiga för ögonen. Det skulle vara ganska ekelt att piffa upp den. Själv så är jag fruktansvärt förtjust i blått & grått. ![]() Om du vill skulle jag kanske kunna fixa lite roligare bilder för meny, logo m.m. Har ändå tid över! ![]() faviconen tycker jag mig känna igen från någon annan sida... www.joomlaseo.net är det nog. \Kristoffer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Många bilder på samma sida är perfekt... Så länge sidan är sökbar i webläsaren! Lägg gärna till en text som beskriver bildtexten, t.ex. "Wait, I'll fix it"
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
alltinggratis:
Har precis upptäckt Joomla, så jag är lite förtjust i det. Speciellt att jag inte behöver skapa sidor via nåt program. Utan kan göra det direkt på internet. krille83: Om du har tid över så kan du leka ihop nåt. Så får vi se. Lovar inget. Bejjan: En del bilder vet jag inte vad jag ska skriva på, så dom flesta är utan text. alltinggratis: Ja det stämmer angående faviconen. Inte orkat göra någon egen... Får försöka få ork till det nån dag. Får ta och dela upp bilderna på flera sidor, verkar som det bara är jobbigt. Tack för alla svaren och kritiken. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
huvud meny -> huvudmeny och en hel del andra särskrivningar. Annars helt ok sida!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|