FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
känner någon till http://www.mamut.com/se/Default.asp. Om någon har något negativt ´att framföra eller kan man satsa på dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Var i kontakt med dem för en tid sen för att prova deras CMS-tjänst. De gav först ett professionellt intryck men det föll på att villkoren i demoversionen var alldeles för dåliga, och för att de inte hörde av sig när jag bad om villkoren för betalversionen. Så kolla genom dem noga om det är den tjänsten du kollar på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kör deras Starta Eget program.
Det fungerar sisådär. Jag vet inte riktigt om jag skulle vilja köra med det när jag väl har starta ett företag eller inte. Efter jag beställde så gick det några dagar och jag fick ett trevligt samtall ifrån dom där dom bekräftade att min beställning var skickad och borde komma med posten om någon dag. Det kändes väldigt trevligt, att dom ringer upp och bekräftar. Jag vet inte hur programmet ser ut för dom som redan har företag, men det borde vara liknande förutom några få saker. Och jag tror att det finns bättre programvara för företag en det. Men erbjuder dom tester för företag också så är det ju bara att beställa en kopia för att se. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kör Mamut Office Proffesional och jag är mycket nöjd med det. Enligt min erfarenhet tycker jag att man får mycket för pengarna och Mamut´s support är klart godkänd.
Nackdelen är möjligen att man måste vara uppkopplad mot nätet för att kunna unyttja alla delar. Det gäller främst ticketmodulen, infomrationsmodulen och e-handelsmodulen.. Hade varit bra med "offline"-funktioner. Dokumenthanteringen och tvåvägskopplingen till Outlook väger tungt likaså loggningen av aktiviteterna.. Läs mer om programmet Specifikation |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|