Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webbdesign till två sidor

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-12-03, 20:03 #1
dP79 dP79 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2004
dP79 dP79 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2004
Jag behöver hjälp med webbdesign till två sidor. Till båda jobben söker jag framförallt någon som kan fixa en skalenlig psd-fil som man lätt ska kunna bygga xhtml + css av.

Finns det kunskaper till att gå från bilden till en färdig xhtml + css med sematisk korrekt uppmärkning så kan även det jobbet bli aktuellt. Ingen programmering utan rent statiskt innehåll. Dock ligger tyngdpunkten att få fram designen i en bild.

Den första jobbet är en typisk företagssida. Det handlar om två sidor, första sidan och en undersida som visar en nyhet. Det finns en bestämd struktur (antal block och placering av dem) men mycket mer är det inte. För att ta del av det material som finns så skicka pm med länk till tidigare arbeten så skickar jag över det material som finns.
Budget är satt till några tusenlappar exkl moms. Pris, frågor osv tas efter man tagit del av materialet.
Exempel på det som efterfrågas är:
w w w . c j . c o m
w w w . a d o b e . c o m

Det andra jobbet är en typisk nyhetssida. Även här handlar det om två sidor, förstasidan och en undersida som visar vald nyhet. Det finns inte så mycket att gå på men för att ta del av det som finns så skicka pm med tidigare arbeten så skickar jag över materialet. Även här är det webbdesignen som är nr 1, en psd-fil som visar hur det hela ska se ut. Här är det inte tal om xhtml o css utan enbart webbdesign i en bildfil.
Budget även här satt till några tusenlappar exkl moms. Pris, frågor osv tas efter man tagit del av materialet.
Exempel på det som efterfrågas är:
w w w . a v r e v i e w . c o . u k
w w w . c i n e n o w . c o m
w w w . a v i n g . n e t / u s a /

Tiden är en faktor och deadline är före jul på båda arbeten.

Mvh
Daniel
dP79 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017