FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu är det dags att ta tag i saken som surrat i planeten hos mig ett tag, läs nedan och jag hoppas på många trevliga PM's!
Uppdraget blir till att designa + koda en kommande sida om tv-serierna Simpsons och Family guy, jag har en halvdålig skiss i paint om hur jag vill att designen skall se ut, men jag ser gärna att du/ni som söker designjobbet har ett öga för design och därmed kan lägga fram egna förslag för att få till det där lilla extra. Ni ska även ha egenskaper i CSS/(x)HTML. PHP alt. ASP-kodning sökes också, dessa funktioner är då önskade; Nyheter/artiklar - Säger sig självt hoppas jag, man kan skriva nyheter om allt från himmel till jord om programmet, karaktärerna osv. Endast admin som skall kunna det givetvis. Omröstning - Är väl självklart vad det här är hoppas jag Enbart admin kan ändra! Karaktärer/sektion - Här ska man kunna lägga till olika karaktärer till varje sektion, trycker man på en länk som t ex heter "Simpsons" så ser man dom olika karaktärerna med en bild på sig själva samt en liten infotext om dom, som admin enbart kan ändra. Lägga till citat - Ett script som gör att man kan lägga till sm citat ur serierna på deras sektion-sida så att säga. Enbart för admin. Inga direkta avancerade script så kan ni er sak så är detta inga problem. Ersättning? Jag tror/tycker att 2-4000. Privat!(diskuterar enbart ekonomin privat). Lite julpengar blir det allt! För vidare information/intresse så hör av er via PM! M v h Jesper |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|