Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Söker programmerare för kort ASP-jobb

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-11-25, 19:04 #1
tobbecokta tobbecokta är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2003
tobbecokta tobbecokta är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2003
Hej!

Jag heter Tobias Bindemo. Jag behöver hjälp med modifiering av ett ASP-script.

Scriptet finns att hämta hem gratis på http://www.ex-designz.net/softwaredetail.asp?fid=332

De funktioner jag vill ska läggas till är:

* Ett tillägg som jag vill ska byggas in i scriptet finns att hämta hem gratis på http://www.ex-designz.net/softwaredetail.asp?fid=1206. En cookiefunktion bör läggas till så att man bara kan rösta 1 gång.

* Ta bort "write-a-review"-funktionen

* Lägga till separata sidor med "Nya länkar", "Populära länkar", "Mest klickade", "Minst klickade", "Bäst betyg (rating)" och "Sista chansen (länkarna tas bort snart)".

* Lägga till en funktion så att jag kan ange ett datum när en länk ska bli aktiv och visas på sidan.

* Lägga till en funktion så att jag kan ange ett datumnär en länk ska bli inaktiv och inte visas på sidan.

* På den publika sidan visas nu ”en tumme upp” när länken har fått bra betyg (rating). Jag vill att det ska vara likadant (fast annan bild) om länken är minst klickad, mest klickad, ny eller "sista chansen".

* När man håller musmarkören över länken visas länkens id-nummer och WWW-adressen. Jag vill att WWW-adressen inte skall vara synlig.

Vänligen maila/PM:a mig ditt pris och uppskattat leveransdatum. Du kan också lägga till mig på MSN: [email protected] (inte .se som e-postadressen).
tobbecokta är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017