FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
undrar om det är någon som har erfarenhet av lämplig mailklient för windows med motsvarande funktioner som apple's Mail. Helt enkelt möjligheten att exportera/importera mail-arkiv på ett effektivt sätt? Kör idag thunderbird, men av min natur så är jag för feg för att våga klicka på "komprimera mapp" eller annan lämplig funktion med risken för att saker och ting kan försvinna.
Måste ha möjligheten att arkivera dom i filer, för att sedan kunna plocka upp dom om det av någon anledning är något i dom som måste fram på nytt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det enda som Thunderbird gör när du klickar på "Komprimera" är att den rensar filen efter borttagna mail.
Alla mail sparas i en fil, denna fil har en tendens till att växa rätt rejält när man tex. raderat alla spammail. Komprimera mappen så innehåller den enbart dom mail som syns i mailprogrammet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
men jag vill kunna göra export/import av mail i min mailbox. Ex. stora mängder mail som jag bara vill peta bort från datorn och kunna arkivera på lämplig media och om jag måste så vill jag ha möjligheten att peta in filen och få fram alla mail igen.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|