FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Den är inte helt klar. Annonserna, jobb bevakningen & allt fungerar men inte för tillfället på webbhotellet för jag inte ställt in mysql lösenord och sånt.
Ska fixa det snart så då kan ni även testa funktionerna Feedback på utseendet först sen skriver jag i tråden när jag ställt in databasen. Vill inte att den här tråden ska bli länkad på google så ja skriver ut länken me mellan rum så får ni knappa in adressen själva. w w w . h i t t a j o b b . s e /b e t a :blink: Kritisera på, på gott och ont! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
-Länka loggan till mainpage.
-Skapa lite mer på förstasidan (vänsterkolumnen?), det ser oseriöst ut med en helt plain sida och en sökfunktion. Kanske en lista? Hetast just nu? -Sidan överlag är väldigt templateliknande, det fungerar men vill du sattsa på den bör du nog lägga ner mer energi på designen. Annars svårt när ingenting fungerar att ge kritik =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
komigen.. är det bara en person som har något att säga?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
1. När man lägger in en annons så är det ett fält för att "sänd ansökan hit".... där behövde det inte vara en e-postadress? eller fältet blev inte kontrollerat....
2 Yrkesbeskrivning när man lägger in en annons är tom??? 3 Om man missar fylla i något..... blir alla fält tomma och sedan blir det något med röd text....sedan måste man fylla i allt igen. ... lägg in lite testjobb så man kan se hur det ser ut med lite jobb.... Annars tycker jag det ser bra ut..... ren och enkel. Har inte platsbanken någon xml tjänst, så man kan infoga deras resultat? annars tenderar tjänsten nog att bli lite död.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Varför göra länken så överjobbig att skriva in i adressfältet? jag orkar inte ens kolla på den pga det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
www.hittajobb.se/beta |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
när jag kommer hem efter jobbet ska jag försöka ställa in mysql inställningarna så allt fungerar så lägger jag in några kategorier(yrkesbeskrivning som inte finns nu) och annonser.
den vänstra kolumnen har jag med flit lämnat tom för att jag tycker de blir snyggt med lite offset på hela sidan för logons skull. länka loggan till startsidan gör jag så fort sidan inte längre ligger på nån underkatalog så som beta. det ser lite tomt ut nu tack vare att det inte finns några annonser, det ser bättre ut när det ligger 13 senaste jobben på startsidan, sen har ja väl tänkt ha lite artiklar om jobbsökning osv länkade under sökresultaten. alla fält blir tomma inte för att du missat nåt utan för att sidan inte har någon kontakt med databasen. skall fixas. vet inte om jag fick med allt. har en fråga.. vad tycker ni om det blåa på startsidan som inte är med på dom andra sidorna? ska de bort eller ska det kanske till mer färg på dom andra sidorna. isf hur och vart? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Menar du att du surfar WN på jobbtid!? Det var det värsta
![]() |
|||