FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag letar nu efter rikitgt bra domäner som ni kan tänkas sälja. Det här är vad jag letar efter:
- 1 ord - Lätta att komma ihåg - Trafik spelar ingen större roll, men är ju såklart ett + - .se .nu .com .net .org Jag har en budget på 5000 kr/namn Posta/Skicka ett meddelande med era namn och gärna ett pris. Och inga över 5000 kr. Hoppas man kan hitta några fina domäner här ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
sortiment.se har jag till salu, ge mig gärna bud. Funderade på att lista produkter från anslutna butiker i olika kategorier, men har inte tid nu.
David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
har semireject.com till övers om det skulle vara intressant.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Har hittat några intressanta namn men nu letar jag efter ett sista. Ska vara ett namn som man kan ha en hemsida på och som är lätt att komma ihåg. Höjer budgeten till 10000 kr för detta namn.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har ett - valuetainment.com - och jag har redan blivit erbjuden 600 EUR av ett schweiziskt företag...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
lite.se kanske skulle passa Herr Crisse?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Skickat dig ett pm Taras
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
pixelroof.com
fjuppis.com shopguiden.se rumpis.com babeindex.nu babeindex.org netiba.se nåt av dem som är intressanta? fler finns om det behövs.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
pokerpalatset.com
parnetpalatset.se dessa är inte tänkt o säljas men..ja allt är till salu till rätt pris |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
organisera.se (och .com)
uppgifter.se (och .com) |
||