FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon annan med samma problem idag? Allt jag gjort på ca 15 domäner är som bortblåst och alla mina sajter blev som default "parkerad hos loopia".
Jag har skickat en felanmälan och talat med dem i telefon. Får se vad de svarar. Detta är inte acceptabelt och ger inte direkt ett proffsigt intryck mot våra kunder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Man kan inte använda orden loopia och proffsigt i samma mening.
Dessvärre är dom ensamma om att erbjuda en domän-hosting-tjänst i Sverige idag... Men den dagen nån annan kan erbjuda samma sak flyttar jag och mina 300 domäner... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja, vad ska man säga. Bäst att sköta DNS själv (i alla fall om man har ett lite större antal domäner), eller använda en tjänst som man betalar för (det kan nog många webbhotell erbjuda) - då kan man ställa lite rimligare krav på driftsäkerhet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag har inte haft några problem med loopia.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Skrämmer livet ur mig Micke, dock inga problem här inte =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har ett konto där som bara ligger med ej aktiv DNS, och den har också blivit nollad. Så jag vet inte vad dom håller på med.
Kanse har lite att göra, så dom kör default script på DNS:en :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Konstigt detta.. verkar bara vara mitt konto som är berört. Får väl sätta mig och göra om allt.. roligt!
Har bytt lösenord, men det verkar långsökt att någon ska ha loggat in och satt allt till default. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
När ni säger DNS hosting och bara loopia, menar ni på fullaste alvar att ingen annan har en hosting lösning när man bara vill ha DNS serverar / webmanagement av detta?
Inge sarkastiskt ovan, har alltid kört egna serverar i se/uk/us så jag har aldrig kollat på detta i svedala. Om jag fattat rätt kanske det finns någon som kommer upp med lite konkurans ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Dbob: tror mer dom menar Loopias lösning.. den är ganska unik..
gratis DNS hosting med webgränssnitt.. sätta upp en vanlig BIND-DNS är juh inte så svårt.. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|