FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
... skulle jag gärna veta anledningen till detta, förslagsvis med ett PM. Förstår inte varför jag inte får dela med mig av min nyinköpta domän och tjänst...
|
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
egen reklam alt spam...
jag kan ocksa dela med mig av mina 48000 webbplateser och sa kan 1000 andra medlemar ocksa gora.... sen sa skulle WN vara ratt dott eller? |
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
...sedan kan man ju i och för sig hålla med om att få meddelande om orsaken...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Skämt åsido, det skulle bli på tok för mycket att göra, läser man igenom reglerna och följer dom så funkar allt, får man ett inlägg raderat bör man väl kanske titta i reglerna vad som möjligen kan ha orsakat att det blev raderat. I vissa fall skickar vi meddelanden då det är lite grövre eller upprepande saker. |
|||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ok, eftersom jag inte känner till omfattningen så har du ett bra och koncist svar som förklarar orsaken...
Gott, Decibel! |
|||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OK. Jag iallafall blev besviken när xxxxxx vad borta och tänkte därför, med min plånbok, och gemensamma krafter skapa en ny sådan sida. Sen om det klassas som spam, okej... Sorry i så fall. Trodde det var ett allmännt intresse av en sådan tjänst men då bygger jag väl klart sidan och sedan skriver den i feedback och ber om åsikter därefter.
|
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Alla på WN skapar tjänster som redan finns eller har funnits, skulle vi tillåta att alla talade om detta skulle de bli ett jäkla tjattrande. Välkommen och lägg en tråd i feedbackforumet när du har en tjänst klar.
Låser tråden, finns otaliga trådar i denna form med mer utförligare svar, behöver inte diskuteras vidare. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|