FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
Ni som förhoppningvis har lite erfarenhet kanske kan få mig att se ljuset i en lång tunnel.
Jag och min fd kollega har ett företag där vi har sålt inkromet i företaget och nu är vårt företag skyldiga pengar till det företaget vi sålt inkromet till. För min del vill jag bara bli av med företaget och starta på nytt utan kompanjoner. Men detta verkar vara en lång process, min fd kollega verkar ine vilja stänga ner utan allting förhalas hela tiden. (Tex ja de skall göras nästa vecka, då är det boka med.... Veckan därpå, Ja tyvärr så gick inte de för att, men nästa vecka.......) Finns det något man kan göra för at få ett slut på sådana här situationer (jag har aldrig haft tillgång till ekonomin utan det är jag som "gjort" saker och sett till att ala produkter blev gjorda och alla kunder var glada.) Vad kan det tänkas att man gör samt hur gör man detta, har jag rättighet att få tillgång till allt material. (tex dra in någon jurist, utomstående revisor, sätta företaget i konkurs). ps.Det är ett aktiebolag.ds |
||
![]() |
|
|