FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Min borsdotter fick detta mail i sin mailbox igår, hon är 13 år!
Hej! > > > Jag måste tyvärr be dig att lägga ner din webbplats Surfguiden > (http://www.surfguiden.ottsjo.nu), eftersom brukat av namnet > strider mot våra immateriella rättigheter till varumärket. > > > Vänligen hör av dig och bekräfta till oss så snart du läst detta. > > > > Hälsningar, > > > Surfguiden > > sup port [a] sur fgui den se // #Editerat / Marcus > > http://www.surfguiden.se > |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag driver vidarekopplingstjänsten webb.se/info.se och han kontaktade även oss för att försöka stänga en vidarekoppling som en av våra medlemmar registrerat:
Citat:
/domaintarzan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Undrar om han hört av sig till Aftonbladet också?
Vilket trams att registrera en domän 2006-09-05 för att sedan ett par dagar senare hävda inarbetat varumärke. Det är bara att som tidigare sagt totalt ignorera honom så länge som han inte har ett registrerat varumärke. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Man blir bara så förbannad på typer som han.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ponting: Be din dotter byta namn till Surfguide eller nåt sånt istället. Hon kanske tycker såna brev är obehagliga.
Jisses vilka idioter det finns.. (Menar han som skickade mailet) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Efter en sökning på bolagsverkets och PRV´s hemsida kan jag konstatera att surfguiden inte är ett registrerat varumärke / företag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()