Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Blött party i helgen...

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-08-13, 21:00 #1
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Har tillbringat hela helgen i Norrköping där det har varit augusti-fest.
Vansinnigt roligt med mycket sprit och sena nätter (läs tidiga mornar).

Fredagskvällen avslutades tillsammans med några av artisterna i hotellets lobby där vi gjorde en egen pianobar eftersom hotellets inte var öppen efter 03, alla var på topp och vi hade mycket roligt.

Alla utom räpan i receptionen var på humör och inga sura miner någonstans, vi fick med barpersonalen på notorna och sprit och öl bars in fram till klockan 04.30. Men damen i receptionen hade fått för sig att så roligt som vi hade skall man inte ha och skickade in barchefen som en av partyprissarna fick se, han gick fram och frågade snällt om mer pilsner och fick då till svar, "Ta med dig denna tombacken och gå och lägg dig i stället din fete faen". Varpå en del munhuggeri började.

Räpan ringde polisen och en del av "gänget" skyndade från hotellet, polisen kom framåt 05.30
Varför ifrågasatte dom inte att hotellets personal serverade oss alkohol i över två timmar efter deras tillstånd i stället?

Bara för att det "råkade vara" en folkkär person så skall det skrivas upp stora rubriker i media och den där barchefen såg väl sin chans att synas lite extra...(Håll reda på din personal i stället) Fy fan vad trött jag blir.

Medias artiklar kan läsas här och här.

Hade det inte varit för att media älskar att gotta sig i folkkära människors olycka hade jag gärna bidraget med lite positiva partybilder i stället.

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017