Nykomling
|
|
Reg.datum: Jan 2006
|
|
Nykomling
Reg.datum: Jan 2006
|
Jag har en webbplats som jag driver på min fritid, en webbsida om pärlhantverk, ett forum och ett galleri. Inget avancerat alls. Jag har i snitt 6000 sidvisningar per dag och 1000 unika besökare. Har just nu google adsense (i forumet) som inte direkt genererar en förmögenhet men betydligt mer än vad jag trodde när jag stoppade in det.
Nu har jag fått förfrågningar från flera butiker som säljer pärlor att de vill annonsera på min webbplats. Men jag har lite dålig koll på vad jag skall ta i ersättning. Några tips? Jag håller på att lägga över hela webbplatsen i Joomla (CMS) och kommer därmed kunna styra så att annonser kan visas på speciella sidor eller på alla sidor, kan man ta extra betalt för att de får annonsen på en av dem i förväg bestämd sida?
Letar oxå något bra annonsrotationsprogram som passar bra med Joomla, skall kolla i de andra forumen här men om någon vet om något som är riktigt bra så hojta gärna till.
Behöver ni mer info för att hjälpa mig med priserna så fråga. Var osäker på om jag fick lägga ut adressen till sidan här så jag väntar med det.
|