Medlem
|
|
Reg.datum: Mar 2005
|
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
Jag har ett webbutvecklingsuppdrag som jag har svårt att hinna med. Webbplatsen ska vara färdig i slutet av september.
Uppdraget går ut på att skapa en CMS-baserad webbplats på drygt 20 sidor. Grafiska skisser samt webbplatsstruktur finns. Kunden håller själv med kunnig grafiker för den grafiska utformningen. Det viktigaste för kunden är att de kan vara självgående efter lansering och att de inte sitter i leverantörens knä när ändringar av innehåll ska göras. Kunden vill kunna ändra bilder, texter samt innehåll i navigeringen (som består av huvud- och undermenyer). Webbplatsen baseras på 3-4 olika templates/mallar.
Kunden har inga krav avseende teknikval, plattform och webhotell. För egen del har jag goda erfarenheter av Joomla som CMS samt Loopia och B-One som webhotell. Jag är öppen för förslag.
Om du är intresserad av att diskutera mer kan du skicka mig ett PM eller mail med referensprojekt och gärna en grov uppskattning när det gäller prisbild. Min uppskattning är att utvecklingen tar 25-30 timmar i anspråk för rätt person.
|