FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi på Modellbilder[.] se letar efter ett företag som kan hantera beställningar av profilkläder online. Vi vill kunna koppla vår mjukvara till deras onlinesystem så att beställningar skickas via vår sajt helt transparent.
Det vi vill slippa är allt som har med logistik att göra. Vi vill dock själva sköta betalningen och sedan betala tröjorna mot faktura. Om det är möjligt så skulle jag även vilja ha ett företag som kan hantera customtext, alltså så att våra medlemmar kan få skriva in valfri textremsa tillsammans med beställningen. Ett annat plus är om man kan beställa T-shirts med fotografier på, som vi skickar med beställningen. Detta är inget krav då priset spelar stor roll. Någon som känner till ett företag som skulle vara intresserat? (Vi har över 5000 potentiella kunder.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi kan sanda T-shirt direkt fran Thailand. Det kommer inom ca 7 dagar. Frakten ligger pa ca 39 kr med forsakning och en T-shirt startar pa runt 10 Kr.
Problemet ar om ni har manga olika Tryck och har nya hela tiden da blir det dyrare givetvis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
www.merchworld.se kanske?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi kommer förmodligen att använda spreadshirt, de har en grymt smidig lösning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vi använder oss av Skylt & Text till vår tröjtjänst (http://www.playdo.com/t-shirt)
Väldigt bra kvalitet på både tröjor och tryck. De har även en enklare "tröjeditor" för besökarnas egna texter: http://www.skyltotext.se/t-shirt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Vi har flera fabriker som kan trycka till dig vad du vill fran vaskor till t-shirt. De syr ocksa upp trojorna med en gang du vill ha dem. Sa vikten pa bomull osv kan du bestamma sjalv. Sa det ar upp till dig Tala om vad du vill ha sa fixar jag ett pris till det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom sa manga har fragat om detta och tanken har legat i mitt "att gora" arkiv for lange kommer jag slanga upp priser osv pa en hemsida i nasta vecka.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|