FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tror ni?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Var har du hittat den designen?
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Den svenska varianten är här:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Inte bra.. känns otight.. den gamla har något av en "pixelcharm" över sig i alla fall, men även det är borta på denna.. För mycket blandade fonter och diverse grafiska element. De har rundade och skarpa hörn blandat hejvilt. ovh varför byta typsnitt helt plötsligt i loggan? sen att använda speglingseffekt på loggan, men ändå inte vilja ge den utrymme, ser bara keff ut. Och sen.. frames liksom.. att de inte arbetar bort det istället... sen.. bauhaus i meyn och loggan liksom.. herregud, snacka om miss...
Ne.. helt klart underkänt.. anlita bättre ad är mitt tips. så man får bort känslan av plottrighet och in lite mer tanke i vad av grafiken som verkligen tillför någonting för användaren och vad som är meningslöst. tex den randiga utfyllnaden under menyn (engelska sidan)... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Är den i "beta" stadiet eller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Björn: Det ska tilltala kidzen. Slår vad om att de gillar allt lulllull som andra föraktar
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
kolla på sida 2. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
När ska den svenska versionen lanseras??
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|