FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Söker en eller flera personer som kan bygga en online editor kopplad till en e-handelslösning, mycket i likhet med diverse t-shirt sidor och pins och knappsidor som finns ute på nätet.
Jag behöver även hjälp med att länka ihop paketet från webb till printbart media, (upplösningen måste prioriteras) samt slutligen gå via en webbshop med betalningsmöjligheter. (Jobbar idag med bl a Dibs) Ingen panik på detta arbete, jobbet får ta den tid det tar, men jag söker efter mycket kunnigt folk som kan detta som en dans på rosor, dvs jag vill inte betala för att någon ska "lära sig under vägen". (inte illa menat, bara för att kiunna sätta nivån) Jag ser knapp.nu som extremt välgjord sida på vad jag själv är ute efter, dock med helt annan grafik/layout/målgrupp.. och även som värdiga motståndare ![]() PMa gärna om du känner dig manad och vet hur man gör en sådan lösning så får vi disskutera pris, ersättning, tid och liknande helst i telefon. Editorn ska kunna rotera, förvränga, skriva text, lägga in bilder, välja färger, arbeta med lager etc, och även kunna outputta en tillräckligt bra kopia för högupplöst print. Inte helt enkelt, och inte gratis men det är ok, hör av dig om du är rätt person som sagt! Tackar |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|