FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
VIP
|
Någon som har en aning om vad det kostar att trycka upp säg 200 eller 500 affischer i färg?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vilken storlek har en "affisch"?
I den mängden är det iaf digitaltryckning som gäller. Nöjer du dig med A3 kan ju nästan köpa en egen färglaser för samma pengar. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
VIP
|
Jo, det gäller A3 format..
Vad menar du med dyrt, 2cool4school? Några exempel på priser skulle vara mkt intressant. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Vi har tidigare digitaltryckt A3-affischer i 4-färg, då betalade vi 16:- / affisch i grundpris. Sen sjunker det lite när man kommer upp i antal, men det blir inte billigt.
Ring runt till lite digitaltryckerier, JustNu finns ju överallt i landet. Ska du göra det många gånger fundera som sagt på att köpa en billig färglaser istället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kommer ihåg att jag inte ville ha vanligt random papper, utan något finare... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Behöver du någon gång A2 istället, är det bästa att trycka halva affischen på en A3, och den andra halvan på en annan A3 .. och sedan klistra ihop dem med tejp på baksidan.. detta kan du spara väldigt mycket pengar på
![]() Sedan är det inte större problem att hitta tryck för runt 7-9 kr / A3, men tyvärr vet jag bara sådant i Helsingborg.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag brukar framkalla enstaka stora bilder på Photobox, snabb leverans och proffsiga. 30" x 20" (76cm x 51cm)
Just nu har dom faktiskt någon form av erbjudande på posters. Poster Prints just €8.99 each Show off your best shots and turn them into stunning 30"x20", 20"x16" and A2 poster prints for just €8.99 each! That's our lowest possible volume price for any number of these popular poster prints in your order! Simply enter the offer code JUNE2006POSTER at the checkout. Expires 30/06/2006. Further terms apply, see below. www.photobox.co.uk http://www.photobox.co.uk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||