Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webdesigner sökes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-06-04, 11:40 #1
Rexx Rexx är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2006
Rexx Rexx är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2006
Hej,

Kort: vi håller idag på med en portal för B2B marknaden som vi tror har stor potential.

Vi är idag 4 st. varav 2 kodar serverdelar (J2EE), en business och datamodellör och en som bl.a. har kontakt med 3'e partsleverantörer, banker e.tc. Projektet körs idag som ett riskprojekt och vi håller på och söker riskkapital eftersom vi känner att detta inte bara kan bedrivas som ett ”vid sidan av”-projekt. Vi har alla ordinarie jobb vid sidan av. Därav är detta tillsvidare en bisyssla där ingen får betalt just nu men kommer få andelar i det AB som redan existerar för ändamålet. Det kan ev. bli tal om timersättning om och när vi får riskkapital. Vi söker nu en driven och självständig webdesigner där god estetisk känsla är ett grundkrav gärna med inriktning mot GUI. Du kommer vara en av nyckelpersonerna då vi alla anser att layout är en hörnsten i en tilltalande applikation. Har du erfarenhet av Velocity så är det ett plus men inget krav (vi kan lära upp dig). Om det visar sig att du är rätt person med rätta drivet, ett bra estetiskt sinne samt god samarbetsförmåga kommer detta samt övriga meriter inom exempelvis J2EE, Spring framework, MySQL, Oracle DB, integration, EDI, web säkerhet, betalning över Internet påverka den slutliga ersättningen/andelen i bolaget.

Vi har inte krav på tidigare meriter i professionellt sammanhang men då måste du kunna visa upp en väldokumenterad portfölj med egenskapade alster. Välkommen att höra av dig med dina meriter/alster inom webdesign om du är intresserad.
Rexx är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017