FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kolla på www.fliip.com. Gör jag nåt som får google att vägra ta upp mig i indexet? Siten har varit uppe i drygt en månad.
mvh /A |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det kan ta allt från någon dag till månader att komma med i Googles index. Inlänkar har du tydligen så det är bara att vänta.
Edit: Välkommen till WN apropå inget särskilt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
snabbaste sättet att komma med i googles index är att se till att man blir länkad från siter med hög pr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tjena Manchu.
Anledningen är troligen den att google bytt över till bigdaddy och bigdaddy i sin tur är lite knepigare än gamla google. Det krävs mer inlänkar till dina sidor och mer tid. Jag hade cirka 4-5 inlänkar från PR4-5 sajter och det tog sina veckor att komma med. Så här såg följande indexering ut *kopiera från wmw* 2006.05.11 Domain and site up with a few pages and links. 2006.05.20 A couple of hundred pages has ben added within the time and a pair of new links fixed. 2006.05.26 Google indexes the domain index correctly 2006.05.28 Google has now indexed ~150 of all 700 pages. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Lite olika det där med vad som krävs för att komma med, min senaste sida gick in i indexet med två st PR3 länkar, tre st PR2 och fyra st PR0.
Tog tre veckor att ta sig in. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för svaren. Jag får försöka hitta lämpliga objekt att byta inlänkar med uppenbarligen.
/Andreas |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|