FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag äger sidan freeroll_se och funderar på vad det skulle kunna va värt vid eventuell försäljning.
Sidan var förra sommaren med på en helsida tillsammans med information om Freerolls på samma uppslag i pokermagazinet "First Poker". Har haft ungefär 200-250 unika IP som besökt sidan varje dag fram tills för 2 månader sedan då det sjunkit drastiskt, förmodligen beroende på att jag varit slö och inte prioriterat att uppdatera sidan. Besökarantalet är nu nere i ungefär 100 unika IP / dag. Hur som helst, sidan har helt klart potential, den ligger 1a på svenska google på sökorden "freeroll", "freerolls" och numera 4a på "gratis poker", har tappat från 1a plats där. Någon speciell reklam har jag inte gjort själv för sidan utan det är mun till mun metoden som används samt publiceringen förra sommaren i pokermagazinet ovan nämt. Eftersom besökarna främst kommer från google samt inlänkar från andra pokersidor och type-ins så är det ganska kvalitativ trafik. Har blivit massor av "Fun money accounts" reggade via sidan och en del "Real money"... Om någon skulle vilja sia i vad den kan tänkas sälja för får ni gärna skriva i tråden. Vill ni ge ett konkret bud så fungerar PM eller Epost bra. Vill påpeka att det inte är en definitiv försäljning men om jag får ett tillräckligt bra bud så blir jag gärna av med den eftersom jag inte riktigt har tid att driva sidan. Vänliga hälsningar Kristofer |
|||
![]() |
![]() |
|
|