FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
... med "värdering"/"ngt att ha kvar" trådarna.
Vad sägs om: www.amatuervideo.eu - (ingen trafik, riktas "rätt ut i intet" just nu) www.highrollerpoker.eu - (ingen trafik, riktas "rätt ut i intet" just nu) Trolig värdering "som de är" nu, på 1 års sikt, längre sikt. Är inköpta lite "halvspekulativt" ..... trevande försök i "domain sale and trade"-världen ![]() [uppdaterat] Ser man till hur ofta "amatuer video" används i sökfraser är det ganska många. Ser man till antal resultat tillbaka på en sökning på google.com så är det endast 2 900 000 ... relativt högt KEI "high roller" har inte lika många sökningar per dag ... men om man kan "lita på " seobook.com och "keyword suggestion tool" så finns det tillräckligt med sökningar på den frasen. [/uppdaterat] cya, /PatrikB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
OT: Hmm, fick för mig att "amatuer" är felstavat och sökte på G. över 6mil träffar. Men ordet "amateur" gav över 160mil.
Stavas det på båda sätt (Brittiskt vs amerikanskt) eller är det ena felstavat? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Amateur är den korrekta stavningen, men konstigt nog så rättar inte google en när man söker på amatuer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
VIP
|
Den första: 0-1000 kr på 2-3 år sikt. Antagligen svårsåld.
Den andra: 0-reg avg. Rätt värdelös, både idag och i framtiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ok ... vet att den är felstavad. När jag kikade upp hur mycket sökningar som gjordes "per dag" på vissa sökord för att kunna hitta lämpliga domäner "råkade jag stava fel" och upptäckte att det är en hel del sådana felstavningar.
Då vet jag vad nästa projekt ska bli ... eller vilken domän som ska utvecklas först. Har dock lite ideer på "poker temat", men det kan vänta ![]() cya, /PatrikB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
cya, /PatrikB |
||