FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har suttit och lekt med en design nu i ett par timmar.
Tycker det ser bra ut. http://www.gamaco.se/design.gif orkade inte lägga ut den på internet så jag tog en screenshot istället... Orkade inte heller skaffa en bild till höger, som ni nog märker kommer fattas. 1. Om du kollar designmässigt, är detta en sida du skulle kunna tänka dig att besöka mer än en gång? Så att det inte gör ont i ögonen bara av att besöka den. 2. Passar färgerna ihop? Eller är det kris med att jag behöver ändra den bersa färgen? 3. Har du några ideer som jag borde ha på sidan innan jag börjar det hårda arbetet med att ändra design. 4. På bilden, så står det lite om nyckelorden. Vet du ifall sökmotorerna skulle bojkotta min sida ifall jag gjorde så? Ja... är rätt så trött nu och ska upp om ett par timmar så jag går o lägger mig nu, hoppas jag inte glömde skriva nånting viktigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Inga svar... Aja men jag kommer köra på den designen.
Kolla på www.gamaco.se Vad tycker du om designen? Ideer förslag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hm... bilden på huset till höger passar inte in, tycker jag.
Det verkar också vara slöseri på utrymme där den blåa färgen längst upp är. Kanske bör du tänka på att lägga dit en logo? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som ovan nämde så blir det tomt utan logo, och kanske även lite för mycket reklam på sidan, vilket belastar servern rätt mycket. Beror iofs på hur många besökare du har.
Annar så tycker jag den var fin. Många fina färger ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Bilden på huset passade nog inte in jätte bra, så den har jag bytt ut.
Till en förhoppningsvis bättre bild. Angående loggon, jag är inte så värst duktig på sånt. Så jag har bett min kompis fixa ihop nåt snyggt där, så förhoppningsvis gör han det. Han verkar vara duktig på Photoshop så det kanske blir snyggt när han får sig tiden. får tjata lite mer. Angående reklamen, hade ett par stycken uppe ett tag. Egentligen vill jag ha en enda banner i storleken 140x sen minst 600 så det täcker sidans potential. Studenternas på double hade en 140x600, men den tog jag bort eftersom 10öre inte var värt när många klickat på den och bara gav mig små-slantar. Har kontakta unibet och förfrågat ifall dom kan skräddarsy en större banner till mig. Tack för svaren. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|