FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Va lite klantig nu...
Har en ny sida uppe som jag ville lägga in på dmoz.org.. problemet är nu att jag inte kommer ihåg riktigt om jag verkligen la in den..elr ångrade mig i sista stund för att göra det lite senare. :S..... inte kul. detta hände för ett par dagar sen. Kommer inte ens ihåg under vilken kategori heller.. för att jag letade bland många Jag undrar nu om man får en konfirmation på att man har submittat en länk. Då vet jag säkert.. Nu vet jag exakt under vilken kataegori jag vill lägga in den men jag vill inte lägga in min sajt och sen bli riskerad att slängas ut. Måste veta säkert!! Men hur kan jag veta??? Tacksam för svar!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Du får ingen bekräftelse på att du har skickat in din url. Du får heller inget löfte om att ö.h.t komma med i dmoz, eller om du gör det; när du gör det.
Har hört (men vet ej till 100%) att om man skickar in en länk på nytt så försvinner den första dvs du förlar i detta fall bara någon dag i kötid vilket i dmoz-tid räknat är som en fjärt i cyberspace. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
tack Robert..
Kanske man ska våga att skicka in en länk på nytt da.. o inte glömma bort.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|