FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag undrar om det finns någon formel eller liknande där man kan räkna ut hur mycket betalt man kan ta vid försäljning av banners på sin sida?
Vad kan man ta om man har tex 10.000 unika besökare/månad, 50.000/månad respektive 100.000/månad? Jag har en köpstark målgrupp. Ser fram emot ett svar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Inte en formel men det finns en funktion som heter SÖK i menyn. Testa den...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Robertsson
Tack för ditt svar. Nu fick jag bekräftat att det bara är bittra snorungar på denna sajten som har väldigt svårt för att vara trevliga och hjälpsamma. Jag har sökt men inte hittat något. Därför ställde jag frågan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Pengarna du tjänar på adsense x 2 + valfri summa för implementation.
Och du, det må finnas snorungar här men robertsson är inte en av dem :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
Tack för din snabbanalys av mig. Det finns massa trevliga och hjälpsamma människor på detta forum, men nånstans måste man dra gränsen. När exakt samma fråga dyker upp för 5:e gången under detta år börjar man tröttna. Att du drar en kopplig mellan din lathet och min ålder fattar jag inte riktigt. /Micke (varken bitter eller snorunge) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Då ber jag om ursäkt men det finns ju en viss sanning i det jag säger. Att bli snäst åt när man ställer en enkel fråga är inte så trevligt. Det förekommer i flera trådar på detta forum (där Robertsson står för flera av dem). Jag hade verkligen sökt utan resultat. Alla är vi inte mästare på datorer eller vet hur man söker för lyckat resultat. Tack för trådarna Mats och tack för tipset Grazzy Robertsson, du behöver nog bara en kram. Så kram på dig! Ha en bra dag |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
*skrattar för sig själv*
Är det inte dags att införa någon stor guide för alla nya medlemmar? Edit: Ej riktat mot trådens "ägare" som i detta fall hade sökt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Kan man inte införa en ny liten funktion här på forumet? Alla nya medlemmar måste kryssa för en liten ruta innan de postar ett inlägg, där de bekräftar att de använt sökfunktionen. Ungefär som när man kryssar för ett godkännande av leveransvillkoren när man handlar i en webbutik alltså
![]() Förövrigt så tycker jag inte robertsson var särskilt otrevlig i sitt svar. Han svarade att det inte fanns någon formel, men att man kunde hitta mycket information om man använde sökfunktionen på WN. Jag har också ställt frågor som varit uppe förut. Det händer nog alla. Om någon svarar att man ska använda sökfunktionen så behöver man inte ta illa upp, utan bara prova igen. Hittar man då fortfarande ingenting, så får man väl helt enkelt skriva det i tråden och hoppas på att något tar sig tid att hjälpa till. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det kan också vara så att man inte vet just vad man ska söka på alla gånger med..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|