FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Nu vet jag varför spritskatten i sverige är så hög. Bränner man pengar på internet-enkäter där användaren inte kan svara så blir det dyrt i längden.
Undra vad det krävs för upplösning för att se alternativen på denna sidan http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,810948,00.html ?
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kör i 1024*768 och enkäten funkade bra för mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag som kör Firefox kunde inte ens klicka för att göra frågorna :P
Även spray.se har reklamen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Samma upplösning men fungerar inte om man har Googles toolbar aktiverad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Ja eller att vissa Chefer på systembolaget får en fet pension, men är inget ovanligt att staten inte kan hantera pengar.
Dock är det nog Webbyrån som gjort enkätet som borde skämmas att göra något som fungerar så dåligt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Usch vad jag hatar vinklade enkäter.
Äcklande förövrigt att (S)ystembolaget spenderar skattepengar på att marknadsföra monopolet. Vi svenskar är ju inte som andra européer. Tas monopolet bort kommer alla bli alkolister och dö. Vi klarar inte av när sprit blir några kronor billigare, för då känner vi att vi måste supa ihjäl oss... Edit: Oväntat att man får se annonsen i en sosse-blaska? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag förstår inte vad som är nytt här? Detta har vi diskuterat för länge sen.
Detta gäller ju även t.ex. Telia som kastar bort pengar på marknadsföring på advertising.com (som exempel ja) Svenska spel gör ju detsamma, kastar bort pengar dom med... Monopol fungerar så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
Du har inte tänkt på att det kan vara reklamföretag som styrt upp det hela? |
||